שאלות טכניות
-
רכשתי לאחרונה חבילה ואני לא מוצא/ת אותה בכרטיס האישי
ברוב המוחלט של פניות מסוג זה מתברר שלמשתמש קיים כרטיס נוסף באתר תחת כתובת מייל אחרת ושם בוצעה הרכישה. מומלץ להיזכר תחת איזה כרטיס (כתובת מייל) בוצעה הרכישה.
-
כיצד ניתן להחליף סיסמא?
הדרך הנוחה ביותר להחלפת סיסמה באתר היא ע"י לחיצה על "שכחתי סיסמה" בדף התחברות ובחירת סיסמה חדשה.
-
קיבלתי הודעה על חסימה קבועה. האם אוכל לערער?
במידה וקיבלת הודעה על חסימה קבועה, משמעות הדבר היא שהפרת את תנאי השימוש האישי באתר. בעת זיהוי ריבוי משתמשים, המערכת מתעדת וחוסמת תחילה את הגישה באופן זמני. בהמשך, המערכת חוסמת את הגישה באופן קבוע ולא יהיה ניתן לערער על החלטה זו. זוהי הפרה בוטה של תנאי השימוש האישי ואין צורך לפנות אלינו. החברה שומרת לעצמה את הזכות לפנות לערכאה משפטית כנגד משתמש אשר יפר את תנאי השימוש האישי באתר.
-
אני משתמש יחיד שמעוניין להתחבר לתוכנה ממספר מקומות ומשתמש בשני מכשירים. האם אוכל לעשות זאת?
המערכת נבנתה כך שתאפשר "שימוש סביר" של משתמש יחיד. "שימוש סביר" כולל כניסה ממספר סביר של מקומות (למשל בית וספריה) ובאמצעות מספר סביר של מכשירים שונים (למשל מחשב נייד וטאבלט). המערכת עוקבת אחר הכניסות השונות וכאשר מתגלה שימוש שאינו סביר או מתועד נסיון כניסה במקביל ממקומות שונים, הדבר מפורש כריבוי משתמשים.
-
האם אוכל להתחבר למערכת משני מכשירים שונים במקביל?
לא. המערכת לא מאפשרת התחברות במקביל בשום מצב. המערכת עוקבת אחר הכניסות השונות וכאשר מתגלה שימוש שאינו סביר או מתועד נסיון כניסה במקביל ממקומות שונים, הדבר מפורש כריבוי משתמשים.
-
באיזה דפדפנים האתר תומך?
המערכת תומכת בדפדפנים הבאים בדסקטופ ויש להשתמש בהם בלבד לצורך חוויה אופטימלית:
- גוגל כרום
- מיקרוסופט אדג׳ (אבל לא אקספלורר)
- מוזילה פיירפוקס
- ספארי
במכשירים המופעלים על ידי מערכת הפעלה מסוג iOS (כגון iPAD) יש צורך בגרסה של 13 לפחות בכדי לענות על דרישות האבטחה של האתר. ניתן לבצע עדכון של מערכת ההפעלה ברוב המכשירים (מלבד מכשירים ישנים במיוחד).
ככלל, השימוש במערכת מחייב גרסה עדכנית של הדפדפנים הנ"ל. יש לעדכן את הגרסה של הדפדפן לחוויה אופטימלית. -
יש לי קוד הנחה אך המערכת לא מקבלת אותו. מה לעשות?
אנא ודא/י שיש ברשותך קוד הנחה בתוקף לחבילה הנכונה (חבילת לימוד / משולבת וכו').
יש להקליד את קוד ההנחה בצורה מדוייקת וללא רווחים מיותרים לרבות רווח מיותר בתחילת או סוף הקוד.
שאלות תוכן
-
שלחתי משוב. האם אקבל מענה?
אנו מקבלים מספר רב של משובים ואנו עוברים על כל המשובים שמתקבלים ללא יוצא מן הכלל. יחד עם זאת, אין באפשרותנו להתחייב לענות על המשובים. במידה ומתבצע שינוי/עדכון כלשהו בעקבות המשוב אנו מעדכנים את המשתמש ששלח אותו דרך המערכת.
-
מה אומר עקרון הכבוד ההדדי באינטראקציה עם צוות האתר דרך משובים?
בכל אינטראקציה עם צוות האתר דרך המשובים יש לשמור על כבוד הדדי. לצערנו, לעיתים (רחוקות) אנו נתקלים במשתמשים הנוהגים בצורה בלתי הולמת באינטראקציה עם צוות האתר. החברה שומרת לעצמה את הזכות לחסום משתמשים שנוהגים בחוסר כבוד כלפי צוות האתר. טרם החסימה יקבל המשתמש אזהרה דרך המייל הרשום במערכת.
-
מה מדיניות העלאת מבחנים באתר?
בחבילות המכילות שחזורים, אנו נוהגים להעלות את המבחן האחרון 1-2 חודשים לפני הבחינה ולא יאוחר משבועיים לפני מועד א' אלא אם צויין אחרת.
רכישה / הפעלה / הארכה / ביטול
-
האם ניתן להקפיא מנוי או לרכוש מנוי לתקופה קצרה יותר?
לא ניתן להקפיא מנוי ולא ניתן לרכוש מנוי לתקופות קצרות/ארוכות יותר מהתקופות המוצעות לרכישה. ניתן להאריך מנוי לאחר הרכישה ועד 3 חודשים מסיום זמן השימוש.
-
מה זה קוד רכישה קבוצתית?
האתר מציע מעת לעת, ובכפוף לתנאי התקנון, קוד הנחה לרישום קבוצתי/ רישום מוקדם.
השימוש בקוד ההנחה מותר לקבוצה עבורה הופק הקוד בלבד. שימוש לא מאושר בקוד הנחה עלול לגרום לחסימת הפרופיל.
אפשרות זו קיימת בחלק מהחבילות בלבד. לדוגמא: קוד הנחה המופק לסטודנטים לרפואה לקראת מבחני הגמר בתיאום עם ועדי הכיתות.
לא ניתן לבקש זיכוי בדיעבד עבור רכישות שבוצעו ללא קוד הנחה.
-
מה חשוב לדעת על הפעלה והארכה?
רכישה והפעלה:
לאחר רכישת חבילה בפעם הראשונה יש לבצע הפעלה ע"י לחיצה על כפתור "הפעלה".
זמן השימוש בחבילה מוגדר מראש בהתאם לחבילה אותה רכשת אך חישוב זמן החבילה מתבצע ממועד הפעלתה בפעם הראשונה ולא ממועד הרכישה כך שניתן לרכוש מספר חבילות מראש ולהפעילן באופן הדרגתי לפי צרכי הלימוד.
הארכה:
בחלק מהחבילות ניתן להאריך את זמן השימוש.
בעת הארכת זמן השימוש בחבילה, תקופת הזמן החדשה מתווספת לזמן שנותר.
אם ההארכה בוצעה לחבילה פעילה, היא נשארת במצב "פעיל".
אם ההארכה בוצעה לחבילה במצב "פג תוקף" היא עוברת למצב פעיל באופן מיידי. ניתן להאריך את זמן השימוש בחבילה בכל עת ועד 3 חודשים מסיום זמן החבילה. במידה ולא בוצעה הארכה במשך זמן זה, כל המידע בחבילה נמחק לצמיתות וחלים המחירים הרגילים. -
מהי מדיניות הביטולים באתר?
ניתן לבטל חבילה תוך 7 ימים ממועד הרכישה (ללא קשר לזמן ההפעלה) אלא אם צויין אחרת.
על מנת למנוע ניצול לרעה, לא יוכל משתמש לפנות בבקשת ביטול יותר מפעם אחת ולא ניתן לרכוש את אותו מוצר שבוטל פעם נוספת במשך 6 חודשים.
-
הייתי עסוקה ולא השתמשתי בחבילה שרכשתי והפעלתי, האם אפשר להאריך אותה ללא עלות?
אנו לא עוקבים אחר מידת השימוש בחבילות השונות באתר ולכן המועד הקובע לזמן השימוש הוא מועד ההפעלה בלבד. לצערנו, לא ניתן לבקש שינויים על סמך מידת הפעילות בחבילה.