שאלות טכניות


שאלות תוכן

 

שאלות רכישה / חידוש

 


אני מקבל הודעה על "סיסמה לא נכונה", מה עלי לעשות?

הודעה מסוג זה מתקבלת אך ורק במקרה שהכנסת שם משתמש או סיסמה שגויים. יש לבצע שחזור סיסמה ושם משתמש ולקבוע סיסמה חדשה.

 

קיבלתי הודעה שהגישה שלי לאתר נחסמה עקב ריבוי משתמשים למרות שלא שיתפתי את הסיסמה שלי עם אף אחד.

הודעה על חסימה זמנית מתקבלת באחד משלושת המקרים הבאים בלבד:
 
1) לא ביצעת יציאה מסודרת מהמערכת (ע"י כפתור יציאה) ולכן כשנסית להתחבר שנית, המערכת פירשה זאת כנסיון כניסה במקביל וגישתך לאתר נחסמה באופן זמני (עד 5 דקות). לא ניתן לשחרר חסימה מסוג זה באופן ידני ולכן אין צורך לפנות אלינו. יש להמתין 5 דקות ולהקפיד על יציאה מסודרת מהמערכת ובעיה זו לא תחזור על עצמה.
 
2) חסימה זמנית טרם חסימה קבועה - ההודעה מתקבלת בשל ריבוי משתמשים. זוהי הפרה של תנאי השימוש האישי באתר ולא ניתן לערער על חסימה מסוג זה.

3) לעיתים נדירות, ולמרות הקפדה על יציאה מסודרת, הבעיה נוצרת עקב תקלה מקומית בהגדרות הדפדפן במחשב של המשתמש. מקרים אלו מזוהים ע"י המערכת שלנו והחסימה לא מתקדמת לחסימה קבועה. לצורך פתירת הבעיה ברמה המקומית יש לבצע מחיקה של ה- CACHE של הדפדפן ומחיקת הסטורית הנתונים.
 
 
קיבלתי הודעה על חסימה קבועה. האם אוכל לערער?
 
במידה וקיבלת הודעה על חסימה קבועה, משמעות הדבר היא שהפרת את תנאי השימוש האישי באתר. בעת זיהוי ריבוי משתמשים, המערכת מתעדת וחוסמת תחילה את הגישה באופן זמני. בהמשך, המערכת חוסמת את הגישה באופן קבוע ולא יהיה ניתן לערער על החלטה זו. זוהי הפרה בוטה של תנאי השימוש האישי ואין צורך לפנות אלינו. החברה שומרת לעצמה את הזכות לפנות לערכאה משפטית כנגד משתמש אשר יפר את תנאי השימוש האישי באתר.
 

אני משתמש יחיד שמעוניין להתחבר לתוכנה ממספר מקומות (בית וספריה) ומשתמש בשני מכשירים (מחשב נייד וטאבלט). האם אוכל לעשות זאת?

המערכת נבנתה כך שתאפשר "שימוש סביר" של משתמש יחיד  "שימוש סביר" כולל כניסה ממספר סביר של מקומות ובאמצעות מספר סביר של מכשירים שונים.  המערכת עוקבת אחר הכניסות השונות וכאשר מתגלה שימוש שאינו סביר או מתועד נסיון כניסה במקביל ממקומות שונים, הדבר מפורש כריבוי משתמשים.

 
עשיתי LOG IN לאתר אך דף הבית נטען שנית ונדרשתי להכניס את הנתונים שוב ושוב מבלי לקבל הודעה על חסימה או שגיאה.
 
ככל הנראה מדובר בבעיה רגעית בדפדפן שנוצרת בד"כ עקב יציאה לא מסודרת מהמערכת בעת סיום השימוש (דרך כפתור יציאה). מומלץ למחוק את ה- CACHE (או לאתחל את המחשב) ובעיה זו לא אמורה לחזור על עצמה. במקרים כאלה יש להקפיד על יציאה מסודרת מהמערכת והבעיה לא אמורה לחזור על עצמה.
 
אני מתחבר והמערכת זורקת אותי החוצה/ לא מצליח להתחבר למרות שהנתונים נכונים.
 
רוב הבעיות מסוג זה נוצרות עקב תקלה מקומית בהגדרות הדפדפן. רוב התקלות מסוג זה נפתרות ע"י מחיקת ההסטוריה וה- CACHE של הדפדפן או אתחול המחשב. במקרים כאלה רוב המשתמשים מצליחים להתחבר מדפדפן אחר (אקפסלורר/כרום).
 
אני לא מצליח ליצור מבחן- אני מקבל הודעה שישנן אפס שאלות שעונות על ההגדרה על אף שישנן שאלות רבות העונות על הקריטריונים.
 
התקלה קשורה בד"כ בהגדרות המקומיות של דפדפן הכרום ובד"כ לא נצפית בדפדפן האקספלורר. מומלץ לאפס את הגדרות דפדפן הכרום ולמחוק את הסטורית הגלישה כולל cache ו- cookies. 
 
 
אני פותר שאלות אבל הסטטיסטיקה לא מתעדכנת. למה?
 
הסטטיסטיקה מתייחסת אך ורק לשאלות במבחנים שסיימת ולכן במידה וקיימים מבחנים שלא השלמת עד הסוף הרי ששאלות אלו לא מתעדכנות בסטטיסטיקה.
 
 
המערכת מנתקת אותי עקב חוסר פעילות. מה עלי לעשות?
 
חוסר פעילות מוחלט באתר של 60 דקות יגרום לניתוק מהמערכת. אין צורך לפנות אלינו בעניין זה.
 
חלק מהתמונות לא עולות אצלי. מה עלי לעשות?

בעיות שקשורות לצפיה בתמונות באתר הן נדירות ביותר ובד"כ קשורות להגדרות מקומיות או החיבור לרשת האינטרנט. אנו מציעים לכם להיעזר בלינק זה.

לאחרונה נתקלנו בדיווחים על בעיות בצפיה בתמונות ממשתמשים שמחוברים דרך ספק האינטרנט "רימון" ככל הנראה עקב סינון תמונות מצד הספק. במקרה כזה יש לפנות לספק האינטרנט ולבקש לבטל את הסינון לאתר על כל תכניו.
 
שלחתי משוב על שאלה, האם אקבל תשובה?
 
אנו מקבלים מספר רב של משובים ואנו עוברים על כל המשובים שמתקבלים ללא יוצא מן הכלל. יחד עם זאת, אנו לא מתחייבים לענות על כל המשובים, אך במידה ומתבצע שינוי/עדכון כלשהו בעקבות המשוב אנו מעדכנים את המשתמש ששלח אותו דרך המייל.
 
האם ניתן להקפיא מנוי או לרכוש מנוי לזמן קצר/ארוך יותר?
 
לא ניתן להקפיא מנוי ולא ניתן לרכוש מנוי לתקופות קצרות/ארוכות יותר מהתקופות המוצעות לרכישה. ניתן לחדש מנוי עבור חבילה תוך 3 חודשים ממועד סיומה במחיר מוזל.
 

יש לי קוד הנחה אך המערכת לא מקבלת אותו. מה לעשות?

אנא ודא שיש ברשותך קוד הנחה בתוקף. יש להקליד את קוד ההנחה בצורה מדוייקת וללא רווחים מיותרים לרבות רווח מיותר בתחילת או סוף הקוד.
 
אני ניגש למועד ב' מה עלי לעשות/ אני מעוניין להאריך את תוקף החבילה מה עלי לעשות?
 
לאחר תום תוקף החבילה ניתן לחדשה תוך 3 חודשים ממועד התפוגה במחיר מוזל (שמופיע רק לאחר תום תוקף החבילה).
חידוש החבילה במסגרת 3 חודשים אלו משחזר את החבילה עם כל הנתונים והסטטיסטיקה של המשתמש. במידה והמשתמש לא חידש את החבילה במסגרת פרק זמן זה, כל הנתונים של המשתמש נמחקים לצמיתות ולא יהיה ניתן לרכוש את החבילה במחיר מוזל.
 
שימו לב, לאחר חידוש החבילה, יוכל המשתמש, ביוזמתו, לבצע איפוס של הנתונים והסטטיסטיקה במערכת ולהתחיל את הכל מחדש.